Image Map

zaterdag 21 januari 2017

Fashion inspiration!

Hi!

Mijn tentamenweek is eindelijk voorbij! Deze schoolweek duurde voor mijn gevoel zo lang... Na woensdag was ik er alweer klaar mee, helaas moest ik toen nog twee dagen naar school. De tentamens zijn achter de rug, even geen stress meer. Ik had me gelukkig goed voorbereid voor alle tentamens, maar of ze nou allemaal zo goed gingen. Ik weet het niet... Dit weekend ga ik echt even relaxen. Ik moet nog een aantal dingen voor school afronden, maar daarnaast ga ik vooral lekker van het weekend genieten. Lees: paardrijden, outfitfoto's maken, knuffelen en spelen met Pleun en heel veel niks doen! Heerlijk! Voor vandaag heb ik voor jullie een doses fashion inspiratie! Kijk gauw verder!

 De eerste outfit is gelijk vrij opvallend! Dat komt vooral door de rode cardigan. Ik vind hem geweldig! De kleur rood valt lekker op en doordat de outfit verder vrij basic is komt de cardigan mooi uit! Een hele gave outfit! 
 I love the jeans! Wauw! Ik vind deze jeans echt heel erg gaaf! De vintage look en de gerafelde broekspijpen geven de jeans een stoere uitstraling! De hakken en het tasje zorgen ervoor dat de outfit een chic tintje krijgt! 
 Ja, weer de fascinatie voor de jeans! Ik vind het heel erg gaaf, maar ik weet niet of het mij echt zal staan. Misschien moet ik het gewoon een keertje proberen. You never know! 
 Deze outfit is echt heel erg stoer! De boots en de bikerjack zorgen voor een stoere look! Ik vind deze bikerjacks me zo'n teddy voering echt heel erg leuk! Ze lijken me ook echt lekker warm, wat een must is in de koude dagen van de afgelopen week!
Weer mijn liefde voor de bikerjacks! Dit is een simpele outfit, maar de outfit bestaat wel uit hele mooie items! 
Deze outfit is veel chiquer dan de voorgaande outfits. Ik houd wel van een chic tintje in een outfit. De suède cardigan is echt een statement en komt mooi uit in deze outfit. 
 Deze outfit is een mix van casual, chic en stoer. Voor mij de perfecte combinatie! De pantalon is een chic item, de sneakers en het denim jack zijn stoer en alles bij elkaar zorgt voor een casual look!
Last but not least, een hele simpele en casual outfit. Perfect voor de winterdagen! 

Alle outfits passen goed bij mijn stijl. 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!