Image Map

maandag 23 januari 2017

Denim days!

Hi!

Dit weekend was echt heel erg fijn! Ik had eindelijk tijd om iets voor mezelf te doen! Heerlijk! Zo heb ik outfitfoto's gemaakt, blogs geschreven, paardgereden en ik heb een paar dingetjes voor school gedaan. Zaterdagavond ging ik samen met mijn ouders en zusjes eten bij vrienden, wat erg gezellig was! Gisteren kwamen mijn oom, tante en neefjes langs om bij ons te lunchen, wederom gezellig! Deze schoolweek is op zich rustig. Ik heb alleen vrijdag een presentatie, maar verder hoef ik eventjes niets te leren. Fijn! Voor nu heb ik voor jullie een outfit met mijn nieuwe jeans! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik eigenlijk alleen maar nieuwe items! De trui droeg ik met kerst en de laarsjes kocht ik laatst in de sale. Ook de jeans kocht ik in de sale! De jeans heeft hele leuke details. De destroyed details en de rafels aan de zijkanten! Ik vind hem echt geweldig! Een mooi item die je op veel manieren kunt stijlen. De outfit is casual, maar de laarsjes maken de outfit ook classy. Zelf vind ik dit een hele leuke outfit, die ik zeker vaker ga dragen!

 Mijn zusje liep met Nikita langs terwijl ik foto's aan het maken was, dus tjaa, toen werd mijn foto gephotobombd! 
Trui - Jaqueline de Yong || Jeans - Didi || Laarsje - Aqashoes || Horloge - Ikki || Armbandje - Hema || Lipstick - Catrice, ultimate stay 080


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!