Image Map

maandag 30 januari 2017

Last days of January!

Hi!

Dit weekend was best fijn. Ik was druk, maar het was wel fijn druk. Ik moest veel dingen afronden, maar ik had niet echt last van stress of haast. Zaterdagochtend heb ik gewerkt, 's middags maakte ik wat huiswerk en ging ik naar de verjaardag van een vriendin. Zondag maakte ik wederom huiswerk, leerde ik en reed ik op Nikita. Het weekend was heerlijk, maar ging veel te snel. Deze week is vrij rustig. Vandaag had ik een tentamen en die ging gelukkig best goed! Fijn! Verder heb ik deze week geen tentamens, dus dat betekent dat ik het iets rustiger aan kan doen. Voor vandaag heb ik voor jullie een leuke en simpele outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit. In deze outfit draag ik mijn zwart-witte cardigan gecombineerd met een simpele zwarte top. De cardigan heb ik al een paar jaar, maar hij blijft leuk. Je kunt hem makkelijk combineren met basic items. De print van de cardigan is vrij druk, dus daarom combineer ik hem het liefst met een top zonder print. Verder draag ik een simpele jeans en mijn bruine laarsjes. De laarsjes maken de outfit wat meer classy. Ik ben echt heel erg blij met de laarsjes. Ze lopen heel erg comfortabel!
Cardigan - Only || Top - Lily Allen || Jeans - H&M || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!