Image Map

maandag 6 februari 2017

Necklaces

Hi!

Dit weekend was leuk! Zaterdagochtend werkte ik een ochtendje in een boerderijwinkel bij ons aan de weg. De eigenaresse kon niet en vroeg mijn zusje en ik om de winkel draaiende te houden. Het was leuk om te doen! Zaterdagmiddag ging ik naar de verjaardag van mijn neefjes. Leuk om hen zo blij te zien. Zaterdagavond had ik een feestje. wat erg gezellig en leuk was! Zondag heb ik eerst lekker uitgeslapen en verder heb ik veel gewerkt aan school. Ook maakte ik outfitfoto's, altijd leuk om te doen! Deze week is vrij rustig. Ik heb één tentamen, moet naar de tandarts, moet twee avondjes werken en met school gaan we naar een studiebeurs in Zwolle. Een leuke en rustige week! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn denim skirt en een simpele oudroze trui. De denim skirt is echt een heel fijn item. Ik draag hem best wel vaak. Hij is namelijk makkelijk te combineren en het is een stijlvol item! Een aanrader als je een fijne basic zoekt. De trui heeft een mooie oudroze kleur. Deze kleur zie je dit seizoen erg veel. Verder voegde ik een aantal mooie accessoires toe. Onder andere twee van mijn favoriete kettinkjes.
Top - Jacqueline de Yong || Denim skirt - Vero Moda || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Kettinkje met driehoekjes - Primark || Ander kettinkje - Forever 21

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!