Image Map

maandag 2 januari 2017

Layers!

Hi!

Gelukkig nieuwjaar! Hoe was jullie NYE? Ik ging naar vrienden en het was erg gezellig! 2017 is nu echt begonnen! Deze week heb ik nog vakantie. Heerlijk, nog even een weekje vrij! Deze week ga ik wel weer mijn projecten voor school oppakken. Na de vakantie heb ik een toetsweek en daarvoor moet ik best wel veel leren! Deze week heb ik daar mooi de tijd voor. Verder ga ik woensdag nog een dagje op pad met mijn moeder en zusjes. Ook moet ik deze week gewoon werken. Niet erg, want ik vind het leuk om te werken! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! In 2017 gaan we gewoon door met de outfitmaandag! Ik vind het heel erg leuk om elke maandag voor jullie een outfit online te zetten. Kijken jullie mee naar de eerste outfit van 2017.

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn fijne bruine trui. De trui zit heel erg lekker en hij is heerlijk warm. Om de outfit iets extra's te geven draag ik mijn grijs gestreepte blouse onder de trui. Dit is een bekend concept en het is heel erg leuk! Je outfit is net iets leuker en het is gemakkelijk toe te passen. Verder draag ik mijn nieuwe jeans. Ik had nog geen donkerblauwe jeans, dus dit is een unicum in mijn garderobe! Hij is skinny en zit goed! 
           Trui - H&M || Blouse - Primark || Jeans - Noisy May || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!