Image Map

maandag 6 maart 2017

Embroidered details!

Hi!

Dit weekend heb ik eigenlijk niet echt iets bijzonders gedaan. Ik heb vooral veel geleerd, Aankomende week heb ik eigenlijk niet iets speciaals gepland staan. Ik heb een paar tentamens, ik moet werken en ik moet heel veel leren. In dit soort schoolweken heb ik weinig tijd om leuke dingen te doen. Wel is het heel erg fijn dat Nikita bij ons thuis woont. Ondanks dat ik haar nu niet zo heel veel kan rijden, zie ik haar wel elke dag en dat vind ik fijn! Op de boerderij gaat het goed! We wonen er nu alweer bijna een halfjaar en we genieten er erg van. De rijbak is klaar en we zijn nu druk met plannen maken voor de zomer, want dan willen we andere dingen op de boerderij aan gaan pakken! Daar kijk ik naar uit, de zomer! Voor nu heb ik voor jullie een hele leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een bomberjack met embroidered details. De embroidered details, dus geborduurde details, zie je erg veel dit seizoen. Ik vind de details echt heel erg leuk! Een basic item, wordt hierdoor minder saai! Verder draag ik een simpele basic top, mijn suède skirt en mijn laarsjes. De kleurcombinatie is erg mooi. Een leuke outfit!
Bomberjack - Only || Top - Primark || Skirt, kettinkje - Forever 21 || Laarsjes - Aqashoes || Horloge - Ikki 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!