Image Map

zondag 12 maart 2017

Daily outfits!

Hi!

Deze schoolweek was best te doen. Ik had wel twee tentamens, maar de week was verder best leuk. Natuurlijk moest ik leren voor de tentamens die ik had en de tentamens die komen, maar het was ook gezellig op school. Verder heb ik dinsdag- en donderdagavond gewerkt en reed ik deze week een paar keer op Nikita. Dit weekend is een leuke druk weekend. Vanochtend heb ik gewerkt, nu ben ik aan het leren en zo ga ik naar de verjaardag van mijn nichtje. Morgen wordt het een leerdagje, maar ik maak ook even tijd vrij om lekker op Nikita te rijden. Voor nu heb ik voor jullie een aantal daily outfits. De afgelopen week heb ik spiegelfoto's gemaakt van mijn outfits en die wil ik graag met jullie delen. Kijk gauw verder!

Outfit 1: Trui, blouse - H&M || Jeans - Only || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki 
Outfit 2: Blouse - H&M || Pantalon - Bershka || Horloge - Ikki || Telefoonhoesje - Hema
De eerste outfit is casual, maar wel met een leuk teintje! Ik draag mijn basic witte blouse onder mijn trui, zodat de kraag naar voren komt. Dit geeft je outfit net iets extra's. In de tweede outfit draag ik mijn pantalon met de blouse die ik in de eerste outfit onder de trui droeg. De outfit is chic!
 Outfit 3: Top - Pull&Bear || Cowboyjack - Forever 21 || Jeans - Only || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje
Outfit 4: Blouse - Only || Flared Jeans - Primark || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje || Kettinkje - Forever 21 || Laarsjes - Aqashoes
In de derde outfit draag ik mijn cowboyjack. Dit jack kocht ik Amerika en voor mij is het een mooi aandenken aan een geweldige reis. In deze outfit combineerde ik hem met een simpele jeans en top. Een casual outfit! De vierde outfit vind ik erg leuk. Ik draag mijn flared jeans en een mooie blouse. Een chique en fashionable outfit!
Outfit 5: Top - Bershka || Colbert - H&M || Jeans - Only || Horloge - Ikki || Kettinkje - Onbekend
Outfit 6: Trui - Jacqueline de Yong || Pantalon - Only || Horloge - Ikki 
Tja, bij de vijfde outfit was ik voor het maken van de foto's hartstikke nat geregend, wat goed te zien is aan mijn broek en haar. Haha! De outfit is simpel en casual. De top heeft een gemĂȘleerde rode kleur, wat ik erg mooi vind! De zesde outfit is de outfit die ik ook droeg met kerst. Ik vind de combinatie van de chique pantalon en de basic trui erg leuk!
Outfit 7: Trui - Jacqueline de Yong || Jeans - Didi || Horloge - Ikki || Sneakers - Converse || Armbandje - Kaatje
De zevende outfit is mijn favoriet! In deze outfit draag ik mijn destroyed jeans gecombineerd met mijn grijze trui. Door de trui basic te houden komt de jeans mooi naar voren. De sneakers heb ik al heel lang, maar ik draag ze niet zo vaak. Toch vind ik de combinatie van de sneakers met deze jeans vind ik heel erg goed gelukt!

Zelf vind ik de zevende outfit het leukst!
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!