Image Map

zaterdag 3 juni 2017

Outfit recap!

Hi!

Deze schoolweek is weer voorbij! Het was een drukke en saaie schoolweek. Bij alle vakken moeten we de laatste onderwerpen afsluiten en ik merk dat mijn motivatie tot onder nul is gedaald... Elke les is weer saai. Nog even doorzetten en dan vakantie! Wat kijk ik daar naar uit. Naast school heb ik deze week twee avonden gewerkt en had ik dinsdagmiddag autorijles. Dit weekend ga ik veel aan school doen en heb ik afgesproken met een vriendin! Voor nu heb ik voor jullie een outfit recap. Van de eerste vijf maanden van 2017, heb ik bij elke maand mijn favoriete outfit uitgekozen. Benieuwd naar de outfits? Kijk dan gauw verder!

 Januari 2017 - Red heels!
Eén van de eerste outfits van dit jaar was deze outfit! In deze outfit draag ik mijn flared jeans gecombineerd met een gestreepte top en mijn witte bikerjack. Ook voegde ik rode laarsjes toe, waardoor ik meer kleur in de outfit bracht. Een hele leuke, chique, maar ook stoere outfit!
Wil je meer foto's zien van de outfits, klik dan op de link onder de foto's.
 Februari 2017 - Basic!
Deze outfit fotografeerde ik in februari! Een leuke, casual en simpele outfit! Ondanks dat de outfit vrij simpel is, vind ik de outfit wel heel erg leuk! De kleuren passen heel erg mooi bij elkaar en de outfit is heel erg comfortabel. De perfecte outfit voor een lange school- of werkdag.
 Maart 2017 - Sporty
Deze stoere outfit is echt één van mijn favoriete outfits van de maand maart! De kleuren passen wederom heel erg goed bij elkaar. Ik ben echt gek op het jack! Hij is van mijn zusje, maar gelukkig mag ik hem soms lenen. De combinatie van de pantalon gecombineerd met een sportief jack en mijn sneakers vind ik heel erg leuk!
 April 2017 - Easter
Van deze outfitfoto's wordt ik heel erg blij! De foto's maakte ik op eerste paasdag in het kleine bos vlakbij ons huis. Het veld stond vol met bloemetjes en ik kon het niet laten om even wat outfitfoto's te maken. De outfit is leuk en past goed bij de lente. Ik combineerde een top met print met mijn sportieve pantalon. Een leuke combinatie!
Mei 2017 - Pink Floyd
De laatste outfit die ik jullie vandaag laat zien is deze outfit van mei. Het is een stoere outfit! Ik combineerde mijn flared jeans met mijn Pink Floyd t-shirt. Deze bandshirts zijn helemaal in dit seizoen en ik vind het een leuke trend! Verder draag ik in deze outfit mijn vintage sneakers. Ze zitten echt heel erg lekker en ik kan ze gemakkelijk combineren!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!