Image Map

donderdag 12 september 2013

Combinerende outfit!

Hi!

Vandaag keek ik een beetje rond op site's op zoek naar leuke combinatie's! Meestal als ik hier op kijk krijg ik allemaal ideetjes voor outfits met de kleren die ik al heb! Deze keer heb ik een winterse outfit gemaakt, want ja die komt er weer aan. Al die koude dagen....meestal is die tijd gezellig en lekker knus, maar als je 's ochtends 10 km naar school moet fietsen is het echt mega koud! Maar goed, de herfst is nog niet eens begonnen, dus waar praat ik over. De outfit die ik gecombineerd heb is ook een beetje een outfit die ik zelf snel zou aantrekken. Ik hoop dat het misschien een beetje jullie smaak is!

Sweater - forever 21 || jeans -  Bershka || Boots - Timberlands || tas,ring - H&M 
Dit is de outfit dan! Ik vind het shirt echt heel erg leuk! De broek heeft op de zijkanten hele leuke details. Dat maakt hem net iets leuker! De Timberlands vind ik super gaaf, alleen zijn ze zo duur....  De tas en de ring vind ik erg chiq!

Hoe vinden jullie deze outfit?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!