Image Map

dinsdag 12 november 2013

Quotes and backgrounds!



HI!

Ik vind het heerlijk om 's avonds op WeHeartIt te struinen en allemaal leuke quotes en backgrounds te harten! Voor als je WeHeartIt nog niet kent; WeHeartIt is een app/site waar je allemaal leuke plaatjes kunt plaatsen en bekijken van anderen. Je kan er allemaal leuke inspiratie op doen en als je een foto leuk vind 'hart' je hem! Als je de site wil bekijken, klik dan hier. Je kunt mij ook volgen, mijn account is: fashionofmaud. Ik plaats zelf bijna geen foto's, maar 'hart' wel heel veel!
Ik houd ontzettend van quotes en backgrounds. Te lange quotes houd ik niet echt van, laat het maar kort en krachtig!(: Ik heb voor jullie wat leuke quotes bij elkaar gezocht!






Wat vinden jullie van deze quotes en backgrounds?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!