Image Map

dinsdag 10 december 2013

New statementnecklace! || 2


Hi!

Vandaag ben ik vrij van school! Een dag om leuke dingen te doen en te bloggen! Zometeen komt mijn vriendin langs en gaan we iets leuks doen samen. Door school spreken we niet zo vaak meer af, dus vandaag een goede dag om dat te doen!

Van sinterklaas had ik dit jaar twee statement kettingen gekregen! De ene heb ik jullie al laten zien in een vorige outfitpost, bekijk hem hier! Vandaag heb ik een outfit voor jullie met de andere ketting!

 De ketting heeft een warme kleur, dus daarom heb ik hem ook met een warme kleur item gecombineerd!  De blouse heb ik in mijn broek gedaan zodat mijn benen er mooi onderuit komen en het stoer staat! De  blouse zelf is best lieflijk, maar de ketting en de broek zorgen ervoor dat de outfit toch net wat stoerder is!
 De ketting is een mooi detail in deze outfit!


Boots, statementketting - H&M || Blouse - Esprit || Jeans - Only || Armcandy - Primark en Hema
Ik vind de outfit goed gelukt! De ketting is gemakkelijk te combineren met outfits, omdat hij zo'n warme kleur heeft! Erg fijn en mooi!

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!