Image Map

donderdag 19 juni 2014

Dungarees!

Dungarees!
v.l.n.r. dungarees: Mango - Boohoo - Topshop - H&M - New Look 
           tops: New Look - H&M - Pull&Bear

HI!

Ik zit midden in de toetsweek en heb al 4 toetsen achter de rug! Gelukkig, gingen ze allemaal redelijk goed! Morgen heb ik nog twee toetsen en na het weekend nog 4. Moet lukken! Na de toetsweek heb ik nog wat dingetjes op school en dan lekker vakantie! Ook ga ik dinsdag dan eindelijk naar One Direction! Ik weet nog goed toen ik in een blogpost schreef dat ik naar One Direction ging, toen leek het heel ver weg, maar nu is het bijna zover! Ik heb er echt ontzettend veel zin in!

Voor nu wil ik met jullie een leuke lente/zomertrend laten zien. De trend is jullie waarschijnlijk allang opgevallen! In mijn vroegere topmodelvriendboekje schreef ik dat, dit item echt een no-go was, maar nu allang niet meer! Je raad het al, ik heb het over de tuinbroeken! Oftewel, de dungarees! Het is weer helemaal in. Ik moet zeggen, ik ben het helemaal eens met deze trend. Het is zo leuk te combineren. Je kunt het stoer, lief en classy combineren. Ik heb voor jullie een paar leuke dungarees opgezocht. Ze zijn bijna overal te koop! Om te laten zien hoe gemakkelijk je ze kunt combineren heb ik er een paar leuke tops aan toegevoegd. Zelf heb ik nog geen dungaree, maar ik hoop er zo snel mogelijk een in mijn bezit te hebben!(:

Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!