Image Map

maandag 16 juni 2014

Outfit! || My new little flowerdress!

Hi!

Zoals jullie konden lezen heb ik zaterdag een geweldige dag gehad bij de EO-jongerendag! Maar gisteren moest er gewoon weer geleerd worden! Woensdag begint de toetsweek en ik ben hard aan het leren. Misschien komen er deze week, hierdoor minder posts online, maar ik probeer gewoon te blijven bloggen! Na de toetsweek heb ik een verkort lesrooster en waarschijnlijk een paar dagen vrij! Daarna heerlijk 6 weken vakantie! Ik ben er echt héél erg aan toe! Nog 19 nachtjes en dan zit ik in het vliegtuig op weg naar Zuid-Afrika! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie!
 Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe jurkje van de Forever 21! Toen ik het jurkje bestelde wist ik niet goed wat ik ervan moest verwachten! Maar het jurkje is zo leuk! Het is een hele fijne stof en het sluit mooi aan. Het jurkje maakt de outfit heel erg meisjesachtig, maar de print is juist heel erg classy. Het jurkje is wel iets korter dan ik had verwacht.
 Deze sandaaltjes kocht ik een jaar geleden op de Albert Cuypmarkt. Ze waren toen in de sale voor €10,- en ik kon ze niet laten liggen! Ze zitten heerlijk en zijn gemakkelijk te combineren. De kleur staat namelijk bijna overal bij. De kraaltjes vind ik een leuk detail!
Dress - Forever 21 || Shoes - Albert Cuypmarkt || Bag - New Yorker || Armband - Primark || Strikje - Zeeman

Wat vinden jullie van mijn nieuwe jurkje?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!