Image Map

zaterdag 6 september 2014

Roomdetails!

Hi!

Na een aardig drukke, maar leuke week lekker weekend! Vanochtend heb ik heerlijk op Nikita gereden! Ze was weer heel erg lief! Net heb ik al mijn huiswerk gemaakt en dus kan ik nu even heerlijk bloggen! Het leek me leuk om weer eens wat roomdetails te fotograferen. Dit deed ik aan het begin van 2014 ook, maar ik wild weer eens een update doen. Ik vind het leuk om mijn kamer naar mijn eigen smaak in te richten. Soms ruim ik heel mijn kamer weer eens grondig op en verander ik de indeling een beetje. Mijn grote meubels kan ik niet veranderen omdat mijn kamer niet heel erg groot is. Ook moet ik rekening houden met mijn bed, want ik slaap in een bedstee en die is niet heel erg gemakkelijk te verplaatsen! Mijn stijl is een mix van vrolijk en vintage! Laten we maar gauw naar de foto's gaan kijken
                       Maggi blikje - Vintage || Japans poppetje - Japan || Desk planner - Hema 
Op de eerste twee foto's zie je wat details van mijn bureau. Op mijn bureau heb ik verschillende decoraties staan. Het Maggi blikje is vintage en gebruik ik nu als pennenbakje. Ook staan er veel souvenirs op mijn bureau, zo ook een Japans poppetje dat mijn vader voor mij heeft meegenomen uit Japan. De desk planner kreeg ik vorig jaar van sinterklaas en ik vind het ideaal. Ik schrijf er alles in wat ik moet doen, zowel voor school, voor mijn blog en voor dagelijkse dingen. In het fotolijstje zit een fotootje van mijn paardje Nikita, ik ben helemaal verliefd op deze foto en op haar!
                   Zonnebril - action || Sieradenpop - Wibra || Body butter - The bodyshop 
Deze twee detailfoto's zijn van mijn make-up tafeltje. Op mijn tafeltje staat onder andere deze sieradenpop met een bijpassend sieradenbakje. Op de sieradenpop bewaar ik mijn mooiste sieraden en de sieraden die ik het meest gebruik. Ook heb ik allemaal verzorgingsproducten op mijn tafeltje staan. Meestal de producten die een mooie verpakking hebben en de producten die ik veel gebruik!
                                                                 Plank - Ikea
In mijn kamer heb ik een plank hangen met allemaal fotolijstjes, schilderijtjes en mooi dingen erop. Een paar fotolijstjes met foto's van vroeger, m'n schilderijtje uit Zuid-Afrika, en nog een paar schilderijtjes. Achter elk fotolijstje of schilderijtje zit wel een verhaal en daar wordt ik altijd zo blij van!
                                      Katoenentas - Hema || Hartje - Action || Magneetbord - Ikea
Op mijn deur heb ik mijn eigen creaties hangen. De collage maakte ik in de eerste klas. Het was een opdracht voor school waarbij ik over mezelf een collage moest maken. De tekeningen bovenin heb ik bij het vak tekenen gemaakt. Op de rechterfoto zie je een detail van mijn magneetbord. Op mijn magneetbord staan deze letters. Ik vind ze echt heel erg leuk! Op mijn magneetbord hangen foto's, kaartjes en heel veel meer!
                                         Knoppen - Kaatje || Schelpen - Strand 
Op de linkerfoto zie je knoppen. Deze knoppen zijn van mijn lade onder m'n bed. Ik vind ze zo leuk! Op de rechterfoto staat een dienblad, waarin allemaal schelpen liggen. Die schelpen komen overal vandaan, Nieuw-Zeeland, Canada, Zuid-Afrika, Nederland, Frankrijk, Italiƫ en nog veel meer! Ook staat er een geurbrander, wat fotootjes van vroeger en een hartje uit Nieuw-Zeeland.
                    Kussen - Ikea || Love letters - Action || Schilderijtje - Zelfgemaakt
De laatste twee detailfoto's zijn van mijn bedstee. Mijn bedstee heeft hele lichte kleuren en dat vind ik heel erg mooi. Mijn dekbed van Pip Studio past er heel goed bij. Allemaal lichte kleuren! Op het randje naast m'n bed heb ik fotolijstjes staan en het schilderijtje dat je kunt zien op de rechterfoto. 

Nou dit waren de roomdetail foto's! Nu ik dit zo schrijf valt het me wel op dat ik heel veel fotolijstjes en foto's in mijn kamertje heb! Maar dat vind ik juist leuk! Wat vinden jullie van mijn roomdetails? Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!