Image Map

zaterdag 29 augustus 2015

Fashiontrend! || Waterfall coat!

Trend! || Waterfall coat!
Outfit 1: Waterfall coat - Sheinside || Top - Mango || Pencil skirt - New Look || Bag - H&M || Shoes - Birkenstock 
Outfit 2: Waterfall coat, shoes - New Look || Top - H&M || Jeans - Topshop || Belt - Forever 21
Outfit 3: Waterfall coat - Stylemoi || Top - New Look || Boyfriend jeans - Mango || Shoes - Converse || Sunglasses - Forever 21

Hi!

Het is weer weekend! Wat gaan schoolweken toch altijd snel! Aan de ene kant lekker natuurlijk, omdat het gauw weekend is, maar soms gaat het gewoon te snel en weet ik niet waar ik soms tijd vandaan moet halen! Deze week was eigenlijk best relaxed. Ik had veel tijd om huiswerk te maken en ik heb best veel op Nikita kunnen rijden. Vanochtend heb ik even gewerkt en nu ben ik bezig met mijn blog! Een best leuke dag! Morgen is er bij ons op stal een dressuurwedstrijd georganiseerd. Ik help de jury met schrijven. Dit doe ik nu voor de derde keer en het is leuk om te doen! Mijn zusje doet er ook aan mee, dus ga ik er morgen vroeg uit om Nikita helemaal klaar te maken. Een leuk vooruitzicht! Voor nu heb ik een fashiontrend voor jullie! Lees gauw verder!

Vanaf het voorjaar is het een trend geworden. De waterfall coat! Een soort trenchcoat, maar dan valt 'ie wat losser en is de stof iets dunner. Je kunt ze gebruiken als jas, maar ook als een soort blazer. De waterfall coats zijn makkelijk te combineren en je kunt ze al gauw dragen. De legergroene kleur is een van de bekendste kleuren. Zelf vind ik die kleur erg gaaf! Omdat de waterfall coats één simpele kleur hebben, kun je ze met veel verschillende items combineren. Van print tot heel erg basic. Om inspiratie op te doen heb ik voor jullie drie outfits samengesteld. De eerste outfit is comfy chic. De pencil skirt maakt de outfit chic, maar door het te combineren met een casual shirt en birkenstocks is de outfit al gauw comfy en casual. De tweede outfit is heel erg casual. De items zijn erg basic, maar door er bijvoorbeeld een paar leuke accessoires aan toe te voegen is de outfit al een stuk leuker! De laatste outfit is stoer en sporty. De boyfriend jeans is een stoer item, maar door er sportieve sneakers aan toe te voegen is je outfit ook lekker sporty!

Wat vinden jullie van deze trend en welke outfit heeft jouw voorkeur?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!