Image Map

zaterdag 28 november 2015

Sinterklaas en Kerst cadeau ideetjes!

Hi!

Sinterklaas en Kerst komen er weer bijna aan! Over een week is het alweer 5 december! Wat gaat de tijd toch snel! Een hele leuke tijd komt ons tegemoet. Eerst Sinterklaas, dan Kerst en later oud en nieuw! Tussendoor heb ik ook nog mijn verjaardag, dus lekker druk, maar zo gezellig! Sinterklaas vier ik dit jaar ongeveer 4x. What! 4 December speel ik zwarte piet op mijn oude basisschool, 5 december vier ik Sinterklaas met familie, 11 december vier ik Sinterklaas met een vriendengroep van de kerk en 12 december vier ik Sinterklaas met mijn vriendinnen. Mega veel, maar toch heb ik er heel veel zin in. Alle cadeaus heb ik binnen, maar toch vind ik het altijd lastig om cadeautjes te kopen, want wat is nou leuk?! Om je te helpen heb ik een paar cadeau ideetjes voor jullie. Wie weet dat er iets voor je bij zit! Kijk gauw verder!

Het eerste idee is een concert! Concerten zijn altijd leuk en vergeet je niet snel. Ik ben wel vaker naar concerten geweest, maar het concert van One Direction in 2014 was toch echt een hoogtepunt. Zoiets groots had ik nog nooit meegemaakt. Het was echt een hele belevenis en een mooie herinnering die ik nooit zal vergeten. Voorbeelden van concerten zijn die van Adele en Ellie Goulding. Adele komt in juni naar Nederland. Een concert van haar lijkt mij geweldig. Ook Ellie Goulding komt naar Nederland, in januari. Er zijn nog een paar kaartjes, dus wees er snel bij!
Tas, Sjaal - H&M
De volgende twee ideeën zijn over het algemeen denk ik wel wat iedere vrouw wel leuk vindt. Bijvoorbeeld een mooie tas. Tassen heb je nooit genoeg, kan je altijd wel ergens voor gebruiken en zijn gewoon erg mooi. Zo ook deze tas! De verschillende materialen en de gouden details vind ik erg mooi. Of een lekkere warme sjaal voor de koude dagen. In Nederland een must-have! Deze leuke is makkelijk te combineren, door de basic kleuren en het simpele patroon.
Kaarsje - Zara Home || Adel 25, Bol.com
De laatste twee ideetjes zijn ook erg leuk. Wat dacht je van leuke items voor op je kamer of in je huis? Items met koperen, gouden of rosé gouden kleuren zijn helemaal in. Zelf vind ik deze kleuren ook heel erg gaaf. Het staat chic en heeft net die ene touch. Een heel ander leuk idee is een CD of Ituneskaart. CD's worden niet veel meer verkocht, toch moet je een CD kopen als je de nieuwe nummers van Adele wilt horen. Van haar nieuwe album heb ik nog niet heel veel - Alleen nog 'Hello'. Oops! - gehoord. maar ik ben er wel heel erg benieuwd naar!

Dit waren een paar cadeau ideetjes. 
Wil je nou nog meer ideeën? Kijk dan naar mijn ideeën van vorig jaar. 
Klik hier om ze te bekijken.
Wat vinden jullie leuk om te geven/krijgen met Sinterklaas of Kerst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!