Image Map

woensdag 25 november 2015

All time favorites!

Hi!

De afgelopen twee dagen was ik lekker vroeg uit. We hadden namelijk een verkort lesrooster. In plaats van 50 minuten les, hadden we nu 25 minuten les. Zo was iedereen voor 12 uur uit, waardoor de leraren 's middags konden vergaderen. Handig voor de leraren en fijn voor ons! Dinsdagmiddag maakte ik veel huiswerk en vanmiddag ging ik samen met mijn zusje naar Nikita. Ze was weer super lief! Het gaat de laatste maanden zo goed met haar! Ook maakte ik vandaag nog wat huiswerk. Zo ga ik naar een vergadering voor Sinterklaas. Ik ben nu voor het vierde jaar piet op mijn oude basisschool en vanavond gaan we even overleggen hoe we het dit jaar allemaal gaan doen! Erg leuk om daar weer naar uit te kijken!
Voor nu heb ik mijn all time favorites uit mijn kledingkast! Benieuwd wat mijn all time favorites zijn? Kijk dan gauw verder!

Jack - Only, hier || Cardigan - Primark, hier
Iedereen heeft wel een paar items die je altijd goed staan, bijna overal bij matchen en altijd lekker zitten. Je voelt je er goed in en je weet dat het je outfit leuk maakt! Youre all time favorites! Zelf heb ik een aantal van die items in mijn kast hangen en het leek mij leuk om jullie te laten zien wat mijn all time favorites zijn! De eerste twee zijn mijn jack en cardigan. Het jack kocht ik in de zomervakantie en is zo fijn! Hij past overal bij en is lekker warm! De witte cardigan heb ik al een tijdje, maar hij blijft lekker warm en zó comfy! Wil je outfitfoto's zien met deze items? klik dan op de link onder de foto.
Colbert - H&M, hier || Blouse - Only, hier
De volgende twee favorieten zijn mijn colbert en blouse. Een colbert staat altijd mooi en is netjes. Toch kun je hem ook sportief en casual combineren en dat vind ik zo leuk aan een colbert! Deze is helemaal perfect, de kleur is makkelijk te combineren en hij sluit mooi aan. De blouse is een mooi item in mijn kast. Hij is best chic, maar dat is juist leuk. De blouse is langer dan andere blouses en de print is leuk. Van mij een grote favoriet!
Denim blouse - Only, hier || Top - Vero Moda, hier
De volgende twee items zijn wat lichter van kleur. De denim blouse is echt een all time favorite! Deze blouse is altijd goed, hij is al jaren een trend en dat gaat denk ik nog wel even zo blijven. De blouse kun je makkelijk combineren en zit lekker. De top heb ik sinds het voorjaar. Ik ben gek op de print! Ik heb een zwak voor zulke printjes. Deze top is heerlijk voor de zomer!
Jeans - Pieces, hier || Skaterskirt - H&M, hier
Mijn laatste twee all time favorites! Allereerst mijn jeans. Deze heb ik alweer een tijdje! Hij zit heerlijk, iets high-waisted en sluit mooi aan. Het enige nadeel is dat hij nu begint te slobberen. Beetje jammer, want het is mijn favoriete jeans. Moet ik binnenkort maar eens op jacht gaan naar een vergelijkbare! Mijn laaste favoriet is mijn skaterskirt. Nu ik deze blogpost aan het schrijven was, kwam ik erachter dat ik mijn skaterskirt helemaal vergeten was te fotograferen.... Nou ja, dan maar zo! Mijn skaterskirt is echt hartstikke fijn! Ik ben helemaal weg van skaterskirts! Ze staan altijd mooi, zitten altijd lekker en ze zorgen voor een hele leuke outfit! Zeker een all time favorite!

Dit waren mijn all time favorites!
Hebben jullie ook all time favorites in jullie kast hangen?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!