Image Map

maandag 7 maart 2016

Outfit Lisbon!

Hi!

Mijn vakantie is weer voorbij. Helaas, want het was echt heerlijk! Mijn schoolweken beginnen weer. Vanaf nu is het nog 7 weken tot de meivakantie. Daar kijk ik ook echt heel erg naar uit, want dan ga ik naar Amerika. We zijn al druk bezig met alle voorbereidingen. We wilden eerst op de gok gaan reizen en dan onderweg een camping zoeken, maar het schijnt dat je veel campings in Amerika al vroeg van tevoren moet boeken, dus daarom hebben we al veel campings geboekt. Ook niet erg, want nu wordt de voorpret alleen maar groter! Het aftellen kan nu echt beginnen. Deze schoolweek is een normale en drukke schoolweek. Daarom ook weer een leuke outfit! Vandaag een outfit die ik in Lissabon fotografeerde! Ben je benieuwd? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! Deze outfit droeg ik tijdens mijn citytrip in Lissabon. Een paar mooie foto's van Lissabon kon je al bewonderen op mijn blog, maar nu dus ook een leuke outfit. In deze outfit draag ik mijn nieuwe items. Deze items kocht ik twee weken geleden in Amsterdam, toen ik daar ging shoppen met mijn vriendin. De broek zit echt heel erg lekker en hij sluit heel erg mooi aan. De trui is super warm en stoer! Daar houd ik van! Een simpele outfit, maar op een mooie en bijzondere plek!
Op de achtergrond is de rivier de Taag te zien. De rivier waaraan Lissabon ligt.
                    Trui, jeans - H&M || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!