Image Map

maandag 25 april 2016

America, here I come!

Hi!

Jaaa, ik ben in Amerika! Wat is het hier gaaf! De vlucht ging heel erg goed! Ik heb heel veel films gekeken in het vliegtuig! Onze roadtrip begon in Los Angeles! Wat een gave stad is dat en wat was het weer goed! We hebben genoten van de stad! Nu hebben we Los Angeles achter ons gelaten en zijn we naar Joshua tree park geweest. Een heel erg mooi park met geweldige landschappen! Alle verhalen krijgen jullie nog te lezen, maar voor nu heb ik een outfit voor jullie! Deze outfit droeg ik in het vliegtuig op weg naar Los Angeles. Ben je benieuwd naar de outfit? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete jeans gecombineerd met een simpele en fijne top. De top kocht ik een tijdje geleden in Amsterdam. Hij is van de Pull&Bear en zit echt super comfortabel. Dat is wel zo fijn als je een vlucht hebt van bijna 11 uur. Daarom is deze outfit vrij casual en comfy. Het vest kocht ik speciaal voor Amerika. Ik had nog wel een vest, maar die heb ik al twee jaar en was nogal verwassen. Dit vest is heel simpel, waardoor ik het makkelijk kan combineren. Wederom zit dit vest ook heel erg lekker en is het lekker warm! Dat vind ik altijd heel erg belangrijk, want in het vliegtuig kan het door de airco nog best weleens wat koud zijn. Een vest is dan de beste oplossing!
Top - Pull&Bear || Jeans, Vest - H&M || Sneakers - Nike || Tas - Cowboysbag || Horloge - Ikki || Oorbellen - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Wat dragen jullie het liefst tijdens een lange vlucht?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!