Image Map

zaterdag 23 april 2016

Berlin! || Part 2!

Hi!

Woensdag vertelde ik jullie mijn eerste verhalen over Berlijn en vandaag mijn laatste verhalen. Vandaag vertel ik over mijn laatste twee dagen in Berlijn. Voor als je het gemist hebt, ik ging vorige week met school voor 5 dagen naar Berlijn. Het waren hele leuke dagen en daarom wil ik jullie graag mijn verhalen vertellen. Donderdagochtend hadden we een graffititour. Het vervelende was alleen dat het die ochtend heel veel regende, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks de regen hebben we een hele leuke tour gehad langs veel kunst in Berlijn. In Berlijn kom je overal graffiti tegen en met een graffititour worden de verhalen achter de kunstwerken verteld. Ik vond het heel erg interessant. 's Middags gingen we met z'n allen beachvolleyballen! Het was leuk om met z'n allen sportief bezig te zijn en de sfeer was goed. Vrijdag was onze laatste dag. We namen 's ochtends afscheid van ons gastgezin en gingen toen met de metro richting Alexanderplatz. Vanuit Alexanderplatz gingen we allemaal een andere excursie doen. Zo ging ik naar de Alte nationalgalerie. Een galerie met heel veel schilderijen. Er hingen heel veel mooie schilderijen, ook was het gebouw heel erg mooi. 's Middags hadden we vrije tijd. Samen met mijn vriendinnen ging ik met de metro naar Wittenbergplatz. Hier had je heel veel leuke winkels. 's Avonds aten we een pizza in een leuk restaurant en later op de avond gingen we met iedereen bowlen. Tegen middernacht gingen we weer richting Nederland. Het was een super leuke week en ik heb heel erg genoten. Berlijn is echt een aanrader als je houdt van kunst, mooie historie en leuke winkels! Kijk gauw verder voor de laatste foto's van deze prachtige stad!

 Alte Nationalgalerie
 In het KaDeWe, Kaufhaus Des Westen. Een heel erg groot, duur en historisch warenhuis!
Een lekkere afsluiter van een geweldige week!

Zijn jullie al eens in Berlijn geweest?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!