Image Map

zaterdag 20 augustus 2016

Callantsoog 2016

Hi!

Vandaag ben ik teruggekomen van een leuke vakantie in Callantsoog. Deze vakantie was wel een beetje anders dan anders, omdat ik tussendoor terug naar huis moest om te werken. Toch heb ik een paar hele leuke dagen gehad. We stonden samen met vrienden op een camping in Callantsoog op tien minuten afstand van de zee! Heerlijk! Elke dag gingen we minimaal één keer naar zee, maar soms zelfs vaker! Ik kan er zo van genieten met zand tussen je tenen over het strand te lopen en door de koude zee te wandelen! Echt genieten! We hebben niet heel veel bijzondere uitstapjes gemaakt, maar hebben het wel heel rustig aan gedaan en zijn lekker uitgerust! Voor nu heb ik een paar leuke foto's van deze vakantie! Kijk gauw verder!

 In het weekend zijn we naar Fort Kijkduin geweest! Een fort die door Napoleon is gesticht!
 Een vriendin uit Canada was in het land en kwam donderdag een dagje naar ons op de camping. Samen zijn we naar het strand geweest, waar we heerlijk hebben bijgekletst en een terrasje hebben gepakt! Leuk om elkaar weer eens te zien!
 Vrijdag gingen we naar Alkmaar, waar ik dit lekker bietensapje dronk!

Zijn jullie ook op vakantie geweest deze zomer?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!