Image Map

zondag 24 september 2017

New bomberjack!

Hi!

Ik ben weer terug op Nederlandse bodem! Afgelopen week was ik met school naar Rome. Maandagochtend vroeg vertrokken we met het vliegtuig naar deze geweldige stad en gistermiddag kwamen we weer terug. Ik heb een hele leuke en gezellige tijd gehad in Rome en mijn verhalen en foto's zal ik binnenkort met jullie delen op mijn blog! Vandaag doe ik lekker rustig aan en rust ik nog even uit voordat ik morgen weer naar school moet. Deze schoolweek zal weer een normale schoolweek zijn. Tja, het gewone leven gaat gewoon weer door! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit met mijn nieuwe bomberjack! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een nieuwe bomberjack. Ik kocht hem in de sale en ik ben er heel erg blij mee! Dit jack heeft mooie kleuren en de geborduurde vogels geven het jack net iets extra's! Verder draag ik een simpele jeans en top, zo valt de bomberjack meer op. Een casual, sportieve en stijlvolle outfit!
 Bomberjack, jeans - Only || Top - Jacqueline de Yong || Sneakers - H&M || Kettinkje - Forever 21 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!